Underbar dag igår

Får väl börja med att be om ursäkt för att det inte blev någon
uppdatering igår. Men jag hade faktiskt helt ärligt inte tid igår.
Försov mig på morgonen och när jag slutat skolan vid 20 i 2
drog jag till Skövde.

Mötte upp amanda och sedan kom min mattias och hans kompis
också in till Skövde. Vi köpte present till min bror, fick ha killarnas
hjälp för jag tycker det är så otroligt svårt att köpa något till killar.
Skriver inte nu vad jag köpt om min bror skulle råka läsa det. Skulle
kännas ganska misslyckat liksom.

Kring 17 tiden tog jag, mattias och hans kompis buss till Mariestad
där mitt hjärta faktiskt bor. Jag somnade på mattias axel och vaknade
bara några minuter innan vi skulle gå av bussen. Haha, det var faktiskt
mattias som sa åt mig att sova för att jag var så otroligt trött. Vi sa hej
då till hans kompis och sedan gick mattias och jag hem till honom.

Var rätt nervös eftersom det var första gången jag skulle få träffa hans
familj. Men det gick bara bra, hans familj är supergullig. Hemma hos
mattias tänkte vi kika film, men det blev mer ligga och mysa och prata.
Och jag klagar verkligen inte på det. Fikade och lite sådära med hans familj
med.

Vid 21 tiden tog jag tåget hem. När jag kom hem snackade jag lite me familjen
och sedan ringde jag mattias och sa god natt och sådär. Så jag hann verkligen
inte med bloggen igår. Vänner, pojkvän, jobb och skola går faktiskt före den.

Känns så himla skönt att båda mattias och jag kommer så bra överens med den
andres föräldrar. Allt känns bara perfekt. Vi är perfekta. Ska hem till honom på
söndag igen så vi slipper va ifrån varandra länge igen. Skönt det!

Ja, nu fick ni i alla fall svaret på varför det inte blev någon uppdatering igår.
Känner att jag knappt har någon tid för bloggen längre. Men jag uppdaterar
så fort jag har tid och lust liksom. Och alla kommentarer svarar jag också
på så fort jag får tid.

Måste kila iväg och fixa mig nu. Vi hörs innan jag åker till skolan.
Puss!

Du är de finaste någon kan få ♥


/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0