Undeeeerbar dag, underbar dag

Har haft en helt underbar dag med min babe Amanda. Riktigt
bra dag/kväll, herregud vad jag älskar henne. Det är helt sjukt.
Tog bussen till skövde vid 14 tiden och på bussen dit satt de
några tjejer och pratade om min blogg. Tyckte faktiskt det var
lite häftigt!

De satt först och pratade om kissies, dessies och paows och sen
sa en av tjejerna ''men en tjej som bloggar som absolut inte är
blåst som ni måste kolla in är amelie. Amalaj.blogg.se heter hon
på bloggen, klicka in där alltså. Jättekul att läsa'' Sen spann de
andra brudarna vidare på de och det var tydligen en till av brudarna
som läste min blogg. Sjukt kul ju!

Träffade Amanda på resecentrum i Skövde vid 15 tiden och då fick jag
min present som jag nog inte ska nänma i bloggen vad det var, haha!
Hon är så körd. Sen drog vi in till stan och där träffade vi på mitt ex som
Amanda haft lite roligt med om ni fattar. Sjukt kul att vi kom båda två
tillsammans, det hade han nog aldrig trott att han skulle få se oss två
ihop. High five biatch!

Såg även massa andra nötter vi känner som inte är värda att nänma
på bloggen. Haha, eoow. Drog och käkade på kina resturang sen var
operation leta plattång i full gång. Träffade Amandas klasskompis Leila
inne på Kicks och herregud vilken skön brud. Hon följde med oss för att
leta efter ny plattång till mig för hon var ''plattångsexperten''. Vi gick till
tekning magasinet och så stod de två killar där inne.

Så gick vi fram till den ena och skulle be om hjälp och de första Leila
säger är ''Hon vill ha en stor med keramikplattor!'' Då höll Amanda
och jag på att dö för vi tänkte på vad Amanda köpt där för några
dagar sen, haha! Vi skrattade så vi fick tårar i ögonen, tyckte verkligen
synd om killen som försökte hjälpa oss hitta en bra plattång. Han försökte
få mig att köpa en rosa för det passade tydligen en barbie som mig?

Men hell no! Ingen rosa, det fick bli en röd från Exido. Den blir säkert bra.
Annars får jag skylla det på Leila. När vi köpt den drog vi och tittade på
lårhöga stövlar med klack och jag hittade självklart ett par jag blev helt
kär i. Tittade på prislappen och fick hjärtat krossat. 1000 spänn.. inte okej.
Fick självklart med mig ett par trosor hem också. Som vanligt.

Efter de drog Leila hem och Amanda och jag köpte godis osv på Willys sen
gick vi till bion. Amanda bjöd mig nämligen på bio idag som födelsedags
present. Så söt är hon! Det blev den nya beck filmen och herregud vad bra
den var. Började nästan gråta i mitten och sen slutet. Verkligen värd att se!

När bion var slut sa jag hej då till Amanda och så kom pappa och mamma
och hämtade mig så drog vi till max och käkade. Kom hem kring 23 tiden
och har inte gjort mycket sen dess.

Ska gå och fixa med Thildas present nu för hon fyller nämligen år imorgon.
Hörs om en stund igen, puss!

Du är så jävla fin Amanda, älskar dig bästavän <3

Min nya plattång 250 :- teknik magasinet
Visst ser den fin ut?



/ Amalaj





Kommentarer
Postat av: Amanda

men gud vilken snygg bild du fick tilL! hell no!

2009-09-08 @ 01:03:30
URL: http://ammanddaflink.blogg.se/
Postat av: Kashaya

Är den bra den där plattången? Om du har hunnit testa den vill säga.=)

2009-09-08 @ 01:24:15
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0