Tisdaag

Godmorgon! Har vart vaken en halvtimme ungefär.
Somnade rätt sent i natt så är faktiskt lite små trött
nu. Men det är absolut värt det. You will never know..

Doktorn 10.20 då alltså. Ska försöka ta en dusch nu
och sedan sätta på mig mjuuuukiskläder. Jag har
seriöst bott i mjukiskläder sen i onsdags. Jag vill sminka
mig, fixa håret och ta på mig någon skit snygg klänning
och klackar.

Jag vill känna mig fin igen och inte så här skabbig
som nu. Men men, ska i alla fall gå och ta en dusch
nu så känner jag mig lite fräschare förhoppningsvis.

Hörs snart, puss!

<3


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: jessica

najs bilder

2009-09-01 @ 14:02:43
URL: http://jiwwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0