Skön dag

Hemma från skolan nu och det känns helt sjukt skönt. 
Massa kärlek på mina måndagar i skolan alltså. Love it.
Psykologi lektionen var helt klart roligast idag. Vi hade
ingen lärare för hon var sjuk så typ alla drog där ifrån.

Var bara några från bf och så jag och några till från media
kvar. Så det blev en rätt flummig lektion. Inte konstigt med
tanke på att vi inte hade lärare och att det var första lektionen
efter en helg och alla var trötta.

Kajsa är verkligen mer blåst än vad jag är. Och ja, det går.

Jag: Alltså fan, min pappa lura mig igår att killar får gul
k*k när dom äter ostbågar och sen lura mamma mig att
de fick röd k*k när de äter rödbetor. Kände mig sjukt blåst.
Alla: Hahaha, fan va blåst du e!
Jag: Men tänkte ju på att man får röd tunga när man äter rödbetor.
Så då kanske killar får röd k*k när dom äter det. Jag är inte kille
så hur fan ska jag kunna veta?
Kajsa: VA!? Får man röd tunga när man äter rödbetor? Jag trodde
tungan redan va röd..
t y s t n a d
Alla: HAHAHAHAHAHAHAH!


Jag har kommit fram till att jag inte är så blåst trots allt =)

Nu måste jag städa mitt rum, det ser ut som helvete. Ligger kläder
över hela golvet. Och då menar jag verkligen HELA golvet. Vi hörs
om ett tag igen. Puss!

August, kajsa och åsa på psykologin
Kajsa langar bitch posen (yy')



/ Amalaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0