My birthdaaay

Godmorgon! Gosh vilket bra humör jag är på. Känner
mig så otroligt glad. And why not liksom? It's my birthday!
So smiiiiile biatch :)

Födelsedagen kunde inte börjat på ett bättre sätt än att både
Rammyar och Linus (ja ni läste rätt, Linus min fd. bästis
skickade sms vid 12 i natt och grattade mig. Blev otrolig
chockad eftersom jag var osams med båda. I know.. jättelyckat.

Men löste allting med båda så nu är allt lugnt. Himla skönt! Tror
dock inte att jag och Linus kommer bli bästa vänner igen. Men
nu kan vi i alla fall snacka med varann. Så nu kan vi skippa
bloggbråken och strunta i att ta alla problem genom vår gemensamma
vän.

Sorgligt hur tider och personer förändras, men that's life I guess.
Glad för alla våra stunder vi haft i alla fall. Det var 4 underbara år
av vänskap. Tur att vi kan snacka me varann igen. Känns underbart!

Fick även grattis sms i natt av
flera andra. Tusen tack för det! ♥


Har sovmorgon till 11.00 idag egentligen men min familj +Lena
kom såklart in på mitt rum och sjöng för mig i morses. Så det är
därför jag redan är uppe. Har vart uppe sen halv 8 faktiskt.
Skönt att inte behöva stressa på morgonen tycker jag. Har
käkat lite frukost med mamma och bara tagit det lugnt än
så länge.

Ska kila ner och ta en dusch och
lite sådära nu. Vi hörs senare!

Fick superfina blommor av min bror och hans tjej
och ett kuvär med pengar till mobilen av päronen.
Det tackar jag för ♥
Får mina ''riktiga'' paket ikväll efter jobbet.



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

bara bra sj då gumman ? :D

2009-09-03 @ 09:04:00
URL: http://minnahokka.blogg.se/
Postat av: malin

Grattis :D

2009-09-03 @ 09:28:02
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0