Mjaoo

Hemma en stund nu, men ska snart dra iväg igen. Har bara
hunnit byta om och börjat locka håret lite smått. Ska sminka
mig lite osv innan jag drar med. Han inte riktigt fixa mig i morses.

Var helt otroligt trött och seg så jag orkade inte lägga ner någon
tid på utseendet då. Så jag fixar till mig nu istället. Skoldagen gick
i alla fall bara bra, har bara två lektioner på måndagar så det är
riktigt skönt.

Ska kila iväg nu och göra klart håret och sedan sminka mig lite
grann. Bussen går vid 14 tiden så jag har en liten stund på mig i
alla fall. Lägger in en bild på min outfit med sen tänkte jag.

Yeye, hörs om en stund. Puss!

Jag älskar platt hår men okej, detta är riktigt gulligt.
Lite änglalockar sådära, jag måste säga att jag gillar't!
Tusen tack till min brors flickvän som gav mig denna
vågtång när jag fyllde år i torsdags  <3


/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0