Måndaag

Godmorgon! Kom hem 10 igår ungefär och då var jag så
himla trött så jag gick och la mig direkt. Somnade bara några
minuter senare. Jag har verkligen blivit duktig på att gå och
lägga mig i tid nu. Cred to me.

Gårdagen hos min pojke var i alla fall jättebra. Men jag
hade inte trott något annat heller så. Mina päron skjutsade
dit mig och stannade även en stund på fika. När dom åkt
sen så blev det bara mysa och kika film.

Söndagar är liksom till för att bara ligga i sängen och halvsova
hela dagen. Jag verkligen hatar söndagar, för då vet man att
det är en hel tråkig vecka i skolan tills det blir helg igen.

Yeye, nu ska jag gå och platta håret. Skriver
innan jag åker till skolan sen. Puss!

de enda jag vill, är att få vara där du är

förlåt för min bildbrist

/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0