Kiss on it

Det gick helt okej att jobba. Var dock hemskt trött men
det gick bra i alla fall. Var en kille som var och handla
av mig fyra gånger och fjärde gången fråga han om mitt
nummer efter en helt sjukt kass raggningsreplik.

Ni tror han fick numret eller? Faktiskt inte. Haha, jag sa
att jag hade pojkvän. I'm bad ;) Men han överlever nog.
Min söta bff Andreas var och handlade av mig precis innan
jag slutade också. Fick grattiskram och så snackade vi lite.
Världens bästa vän, helt klart.

När jag slutat kom min bror och hans tjej och hämtade mig
och nu har vi precis käkat. Jag fick bestämma mat eftersom
det är MIN dag, så det blev tacos. I love it. Ska kila ner nu
och öppna paket och sedan käka tårta.

Så vi hörs om ett par timmar igen. Svara på era 
kommentarer då. Såg att det va sjukt många så
hinner inte med det nu. Men hörs senare.
 
Ha det bäst tills dess. Puss!

Dom här sötnosarna ligger och väntar på mig nu. I 
vilket paket ligger locktången? Den grej jag vill
ha mest tror jag. Haha, hoppas jag får en!



/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Grattis =)

2009-09-03 @ 23:43:11
URL: http://jjenifeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0