J*vla skit

Orkar sitta vid datorn först nu. Inte vart i skolan idag har
bara legat i sängen och tittat på tv och sovit. De där jävla
pencillinet jag tar får mig att må så sjukt dåligt.

Var helt orkeslös i morses och var yr och mådde helt sjukt
illa och ja. Så jag fick stanna hemma idag. Blev kanske lite
för mycket igår med? Att gå från att vara sjuk i över en
vecka och bara ligga i sängen till att gå till både skolan och
jobba efter det på samma dag var nog inte en så himla bra ide.

Alla i skolan sa att jag såg sjukt hängig ut igår och var blank på
ögonen. Det var inte riktiga pigga och energifulla Amelie som kommit
tillbaka. Och nej, det hade dom verkligen rätt i. Var hemskt trött
och orkeslös i skolan också.

Men jag ville verkligen tillbaka för jag var och är fortfarande så
sjukt trött på att bara ligga hemma. Fast jag är ju inte sjuk längre.
Nu är det ju bara de där jävla pencillinet som gör att jag mår
dåligt. Tack och lov är det sista dagen imorgon som jag behöver
ta dom.

Sen är det äntligen över! Mår bättre nu än vad jag gjorde i
morses men mår fortfarande illa och har kramper i magen.
Så ikväll blir det bara en hemmakväll. Och ja, ni vet ju vad
jag tycker om att bara sitta hemma när det är helg...

Please kill me?

Eftersom det faktiskt är synd om mig nu så tycker jag
att alla som inte redan röstat på mig hos frida kan ta
och göra det nu. Skulle göra mig på bättre humör! Klicka
på bilden för att komma dit du kan rösta. I'm number 1.




/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: matilda - [maatilda.blogg.se]

hihi :D

2009-09-04 @ 17:44:14
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: m'

det är skit bra ;d

göru? :)

2009-09-04 @ 17:53:43
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/
Postat av: Rasmus

ja det är ju bra att du är det,) du har många läsare va:D

2009-09-04 @ 17:54:37
URL: http://rsoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0