Ja, jag har svårt att hålla i pengarna.

Har ju glömt lägga in bilder på vad jag köpte
innan min träning i tisdags. Så jag lägger in de
nu tänkte jag.

Top från Gina Tricot 149 :-
Ja, jag vet jag har redan två såna här fast i andra
färger. Men de var denna färg jag ville ha från början.
Den har bara funnits i L, vilket är för stort för mig så
har inte kunnat köpa den. Men i tisdags hittade jag den
äntligen i min storlek. Så ja, jag var bara tvungen..


L'oreal foundation från KICKS 149 :-

L'oreal vit ögonskugga från KICKS 99 :-

Lumene rosa läppstift från KICKS 105 :-


Helt otroligt! Inga underkläder denna gång.
Amanda, du borde verkligen vara stolt över mig!

/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va härligt att höra :)

2009-09-17 @ 22:51:09
URL: http://hejannw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0