Hemma igen

Har vart hemma ett tag nu. Käkat lite mat med brorsan osv.
Mysigt att umgås med bara honom en stund. Inte ofta det
händer längre tyvärr. Min bror var i alla fall jättegullig och
var med mig inne hos doktorn till och med.

Jag älskar honom så otroligt mycket, världens bästa bror. 

Provsvaret visade inte urinvägsinfektion med de fanns saker
som tydde på att det kunde va de i alla fall. Så de skulle skicka
vidare provet till något ställe som kunde mer om sådant.

Mina blodvärden var perfekta så jag borde inte vara så trött och
utmattad som jag är. Så det tyder på någon typ av infektion i kroppen.
Jag fick i alla fall tabletter med mig hem som jag ska ta i 5 dagar. Jag
suger på att svälja tabletter, tycker det är jättesvårt. Men men, ska
ta tre om dagen i alla fall och det måste vara ihop med måltid.

Lite jobbigt eftersom jag knappt käkat 3 gånger under en dag de
senaste. Men det löser sig nog. Skulle börja redan idag så tog
första tabletten förut när vi käkade och uääk dom smakar skit.
Jag vet, inte meningen att man ska smaka på dom.

Men Emil sa något roligt precis när jag stoppat in tabletten i munnen och
skulle svälja så då började jag självklart skratta och fick inte ner den
så den löstes upp i munnen. Verkligen jätteäckligt måste jag säga!

Nu har Emil åkt tillbaka till sitt jobb och jag ligger här och lyssnar på
Erik Hassle. Emil höll på och sjöng på en låt hela tiden och kunde bara
en mening så jag sa att jag trodde han hittat på den själv. Då var han
tvungen att bevisa att låten fanns och satte på sin laptop direkt när vi
kom hem och så spelade han upp den för mig.

Och ja, what can I say? Jag är kär i den låten nu! Lyssnat på den konstant
sen han spelade upp den. Älskar texten, så himla fin. Lovade Emil att det
skulle bli dagens låt på bloggen idag, så ni får också höra den snart. Snällt
va?

Dagens låt kommer upp strax. Hörs då!

3 om dagen i 5 dagar, stå ut Amelie, stå ut..


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: d e n i s e

:))):))

2009-09-01 @ 15:39:50
URL: http://deniseschuberg.blogg.se/
Postat av: d e n i s e

hänt idag då ?:D

2009-09-01 @ 15:45:37
URL: http://deniseschuberg.blogg.se/
Postat av: d e n i s e

hänt idag då ?:D

2009-09-01 @ 15:45:37
URL: http://deniseschuberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0