Hemma en stund igen

Min doktor är verkligen så himla gullig! Han gör så att jag
glömmer bort att jag har sjukhus fobi. De första han sa när
han såg mig var:

''Det är ju du som var så tuff när vi körde näsprovet.
Och du fyller år på torsdag, grattis i förskott hurru!''

Otroligt skön kille verkligen. Fick ta ett till blodprov och som skönt
var tog de inte samma arm som förra gången. Tack för det säger
jag bara, för det är ett stort blåmärke i de armvecket och det gör
jätteont.

Nu har jag ont i båda armvecken istället, typiskt att jag ska ha så himla
känslig hud. De tror i alla fall att jag fått sån där urinvägsinfektion. Tycker
der låter fett nastyy! Kunde inte göra ett sånt där urinprov där eftersom
man måste ha de i blåsan 4 timmar innan.

Så jag fick med ett hem och ska fixa det kring 13 tiden. Usch, jag är för
kräsmagad för sånt här. Varför skulle just jag få detta? Jag måste gjort
något väldigt dumt för att förtjäna detta..

''Drick mycket och gör inte provet för ens 13 tiden''
Lätt för honom att säga. Dricka mycket och sen inte få gå på toa funkar inte.
Jag dör.

Ska tillbaka 13.30 och lämna provet och sedan förhoppningsvis få svar på
vad det kan va. Min älskade bror följer med mig då eftersom mamma inte
kan för hon har utvecklingsamtal med barnen i klassen.

Men det går lika bra med brorsan. Jag älskar min familj! De ställer alltid upp
för mig och finns alltid där när jag behöver dom. Jag är lyckligt lottad som
är född i just denna familjen.

Nu är det i alla fall bara att vänta till 13 tiden, göra provet och sedan dra in
till doktorn igen. Jag tror jag hatar mitt liv just nu. Missar dansträningen idag
med så jag är inte för glad.

Måste maila min tränare nu, så vi hörs senare. Puss.

actually, it hurts a lot

Jag mår illa bara jag tänker på
att göra detta provet, euuw



/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: johan

sv; det ar grymt skont har nere, jag har pressat hela dagen, eller ja, hittils pa dagen iaf :P hur are med dej?

2009-09-01 @ 12:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0