Heeemma

Halloj! Kom hem för någon/några timmar sen men har haft
lite annat för mig. Typ målat naglarna och såna viktiga saker.
Skoldagen har i alla fall vart helt okej.

Har rast från kvart över 9 till halv 1 varje tisdag, rätt drygt men
ändå ganska skönt. Spendera i alla fall mesta tiden på den rasten
med sandra och även någon timma me mina kurdisch booys.

Efter skolan tog jag bussen till Lidköping eftersom jag hade träning
idag. Gick på stan en stund innan eftersom jag var tvungen att
införskaffa lite nytt smink. Blev även en tröja.

Men inga underkläder, helt otroligt eller hur? Stötte även på Oscar
på stan så pratade en stund med honom. Inte träffat honom sen i
sommras så det var kul att få se honom igen. Träningen gick verkligen
skit idag så behöver inte ens skriva något om den.

Tänkte slänga upp en bild på hur naglara ser ut nu och även
bild på mina köp idag. Så vi hörs strax igen, puss!

en dag utan cola är som en vecka med två torsdagar
- existerar inte


/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0