Heeeeelg

Skoldagen gick faktiskt ovanligt fort för att vara en fredag.
Har vart sjukligt trött hela dagen och vart ganska lugn för
ovanlighetens skull. Men när sista lektionen var slut fick jag
ryck och hade världens överenergi.

Kom hem lite innan 16 tiden och då rakade jag benen osv.
Har även hunnit med att dammsuga mitt rum. Så nu har jag
bara byta lakan i sängen kvar. Känner mig så himla effektiv
idag!

Första helgen jag är heeelt ledig och inte jobbar. Om det är
skönt? Tycker inte ens jag behöver svara på de. Dock kan jag
inte dra ut på något eller så i alla fall. Eftersom min bror fyller år
idag måste jag såklart vara hemma och fira honom ikväll.

Missar Håkan på liseberg me brudarna =( förlåååt mandyy babe
men min bror fyller faktiskt bara 20 en gång i livet så de är klart
jag är hemma. Och imorgon blir det lite kalas osv för min bror. Fast
då kommer även min Mattias hit och stannar till söndag så jag klagar
absolut inte.

Tror det kommer bli en helt underbar helg! Har ni några speciella
planer för helgen? Någon som ska göra något kul? =)

en helg har aldrig vart mer efterlängtad än denna
ääääntligen lite ledigt, wooonderbart


skulle inte sitta fel med en tungpiercing asså.. grr



/ Amalaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0