Godmorgon!

Är verkligen supertrött. Vet inte hur länge jag snackade i
telefon med sötnuus i natt, men jag tror det blev rätt sent
eftersom jag är helt sjukt trött nu. Men det är de värt.

Idag är det skola mellan 8.00-12.00, sen åker jag nog hem
en stund och sedan tar jag en buss till skövde kring 14 tiden
tror jag. Ska träffa min babe Amanda och fira min födelsedag
som jag hade i torsdags som ni redan vet.

Blir bio och mys, vi ska se den nya beck filmen. Verkar
jättebra! Någon som sett den? Lämna en liten kommentar om
vad du tyckte i så fall.

Men vi får se om jag åker hem emellan skolan och skövde, beror
lite på när Amanda slutar osv. Vi får se helt enkelt. Men nu måste
jag rusa så vi hörs antingen efter skolan eller ikväll när jag kommer
hem från skövde.

Ha det bäst tills dess, puss!

You make me feel good <3


/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0