Vad gör ni just nu?

Själv sitter jag på msn och är social med folket där och äter musli och lättfil. Tänkte precis öppna min nya FRIDA tidning som tydligen kom igår. Men jag upptäckte den först nu. Är som så att jag premenuerar på denna tidningen. Får hem den i brevlådan varannan tisdag.

Att läsa om skvaller i kändisvärlden är nog det bästa vi tjejer vet. Eller ja, nästefter att ha girltalk me brudarna, göra anisktsmasker, hårinpackningar, raka benen och bara ta hand om oss själva då såklart.

Vilka tidningar brukar ni läsa, premenuerar ni på någon tidning?


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

åh va synd..jaja, som du sa, du spar pengar o sen får du se fram emot nästa gång ;) åh..skvalleruppdatering ;)

2009-05-27 @ 21:43:14
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0