Uschää

Kom hem för en stund sen, är hur trött och grinig som helst. Så ska gå och sova efter detta inlägget så min grinighet inte går ut över andra.

Medieprovet gick nog bra. Det var bara vi i A klassen som hade provet idag, de i B har de på måndag. Vi är 16 pers i A klassen, men bara 5 kom dit. Det var så många som drog hem eftersom att dom inte övat osv.

Erica blev sjukt sur och bestämde att de som inte kom dit idag får ingen ny chans. Så de får sträck utan att de ens fått försöka. Detta var ett stort prov om allt inom media vi hållt på med nu under ettan. Ett slutprov typ, så de som inte får göra provet nu riskerar nog att få ig.

Men nu ska jag dra och sova, är så sjukt grinig verkligen. Inte alls på humör, och jag har ingen anledning att vara sur egentligen. Men jag blir sån när jag är trött. Så nej, nu blir det sängen! När jag vaknar måste jag plugga natur, så äckligt tråkigt. Fast det måste göras, tyvärr.

Aja, god natt eller nått!

just let me now, how does it feel?


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Maria

vsg :)

frågestund på bloggen, passa på o fråga;d

2009-05-14 @ 17:08:22
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/
Postat av: Andrea

vasålite :) Lycka till med pluggningen och proven ! kram :)

2009-05-14 @ 17:16:14
URL: http://andreaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0