Tröttis

Kom hem för en liten stund sen, har bara hunnit äta. Skoldagen har vart helt okej, tror att naturprovet gick bra. Men det får jag väl se när jag får tillbaka det.

Jag är galet trött så funderar på att gå och ta en powernap. Men nu är det ju mig vi pratar om och jag kan inte sova i bara en timme, de funkar inte. Går jag och lägger mig nu vaknar jag igen vid 20.00 tiden. Måste hinna med att göra naturfrågorna idag och då är det kanske inte så smart att gå och sova nu?

Äh jag drar mig mot sängen nu. Jag måste sova för att orka med att plugga sen. Skriver senare, puss!

Jag kommer ihåg hur mitt hjärta det slog. Hur fingrarna sökte och hur läpparna log


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: jag vet ! så himlans härligt! jag lägger till dig på bloglovin! lägg till mig ?

2009-05-27 @ 16:40:08
URL: http://iputitonpaper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0