Torsdag

Skolan idag gick väldigt fort. Nationella var piss svårt och jag hatar engelska, usch! Känner mig som världens ig barn när alla säger att det var enkelt, för de va det verkligen inte. 

Även denna dags raster har spenderats mycket med Oliver. Den killen får mig att må ganska bra måste jag erkänna. Kramarna man får visar att man betyder något och det känns skönt.

När jag kom hem kring 16.00 tiden gick jag och la mig i sängen för att titta på tv. Efter 5 minuter eller något somnade jag och vaknade igen runt 20.00 tiden. Väldigt smart att sova så länge, nu kommer jag säkert inte kunna somna i natt.
 
Men jag behövde verkligen sova, kan inte sova på nätterna längre. Denna veckans nätter har vart väldigt jobbiga. Får hoppas det går över snart, för skolan blir svår att sköta och humöret svårt att hålla uppe.

Ska kika runt på andras bloggar och sådär nu. Skriver kanske sen igen, puss!

Jag vet inte om jag ska bli ledsen eller glad över hans kommentarer? Jag blir glad för att det betyder att han fortfarande läser min blogg och då alltså i alla fall bryr sig lite om mig än. Glad för att han tycker att jag är söt. Det betyder pinsamt mycket när han skriver det. Men jag blir ledsen för att jag saknar när jag var hans. När jag var hans allt som han sa. Och jag blir ledsen när den fina killen han menar inte är han..

'

/ Amalaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0