Sweet dreams

Suttit på msn och snackat med Nicklas ända sen jag kom hem från Lidköping. Snackade om mina problem och jag blev hur deppig som helst ett tag. Så då bad han mig ringa honom, vilket jag gjorde. 

Han får mig verkligen att le hur ledsen jag än är. Det går inte vara ledsen när han finns. Han är en kille man verkligen kan snacka med och även skratta med.

Han är så himla bra, glad att jag träffat honom! Men ledsen över att jag måste sakna honom. Men hey, that's life. Jag hoppas jag kommer få träffa honom någon gång igen i alla fall.

Nu ska jag kila till sängen för att sova. För jag börjar bli trött och imorgon är det skola. Skönt att jag bara går i skolan två dagar denna veckan. För på onsdag morgon åker jag till Öland, ska bli såååå skönt. Längtar ihjäl mig!

Sov gott och god natt snyggingar, hoppas ni haft en bra helg!

Nicklas gjorde om ännu en bild åt mig, visst blev den sjukt snygg? jag älskar't!

Så sjukt snyggt med tatuering i svanken. Sån blir det när jag fyller 18, hell yeah!

/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: brorsan!

han behöver nog träna lite på ph :D

2009-05-19 @ 12:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0