Singel till 10 juli?

Hannes och jag har bestämt att båda han och jag ska vara singlar till 10 juli. Den som inte håller det får straff. Men vi har inte kommit på något bra straff än. Så jag får återkomma med vad straffet blir när vi bestämt det.

Vi får hålla på med killar/tjejer och sådär, även vara på g med dom. Men då måste vi vara på g me dom ända till 10 juli. Så alltså inga förhållanden för äns då. Efter 10 juli får vi ha förhållanden igen om vi vill.

Tror ni jag kommer lyckas? ;)

jag älskar dig bästa vän, hemskt mycket

(bild från förra året i oktober)

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Mathilda är fotarN:D

klart du klarar det sötnos(L)

jag tror på dig iaf!

2009-05-17 @ 16:35:35
Postat av: Natalie sv:

sött :)

2009-05-17 @ 22:58:01
URL: http://bringthanoice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0