Rubriker är till för mesar

Usch vad klockan redan är mycket. Dagen går så fort när man sover bort så mycket av den som jag gjorde idag. Inte kul!

Har ätit mat och duschat nu i alla fall. Vi grillade och satt ute och åt, de är så sommarkänsla på det asså. Det är nog det mysigaste med hela våren/sommaren. Att man kan sitta ute och grilla och äta.

Ska gå och fixa mig nu, sen blir det Lidköping med Helena. Vi ska vara med Lurell och Oscar igen. Blir nog mys!
 
Skriver sen igen, puss!

jag saaaaaaaaaknar dig så himla mycket

Nicklas är photoshoparN

/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Mathilda

såå söta!:D

2009-05-17 @ 18:34:38
Postat av: elin

hejsan! fin blogg.

titta gärna in i min.

jag lottar snart ut en bloggdesign.

kram

2009-05-17 @ 21:06:52
URL: http://elinstenback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0