På Öland

Hej sötnosar! Har ni det bra där hemma? Själv har jag det superbra! Solen skiner och det är gör varmt. Finns absolut inget att klaga på. Kom ner hit vid 16.30 igår och då var det ännu varmare än idag. Var verkligen superhärligt väder!

Direkt när vi kom ner åkte vi och handla mat och sedan gick jag ner till stranden, Och där nere stannade jag i flera timmar, åh som jag längtat efter öland! Satt nere på stranden och bara myste och titta på solnedgången. Det är så himla mysigt. Vada fötterna en hel del också, var faktiskt skönt i vattnet!

I natt kom min bror och Lena ner och dom bor i stugan bredvid oss. Det är Lenas Internet jag fått låna, så kommer inte kunna sitta här allt för mycket. Men jag lovar er minst ett inlägg om dagen i alla fall. Sounds good, aight?

Denna dag började med en frukost ute i solen med nybakta frallor. Supermys! Sedan duscha och fixa vi oss och så tog vi bilen och åkte úppåt på ön. Kikade i lite affärer och åkte omkring och titta lite bara. När vi kom hem till stugan igen var jag lite små grinig så ja gick direkt ner till stranden.

Där stannade jag i flera timmar även denna gång. När jag är vid vatten känner jag mig faktiskt riktigt lycklig. Tog en lång promenad längs hela stranden. Var flera stycken som badade men jag kände mig inte så sugen på det. Är det fint väder
imorgon också så kanske jag badar då. Får väl se lite hur varmt det är i vattnet.

Grillade korv nu ikväll och satt och titta på solnedgågen och bara myste. Tänk om man skulle kunna göra det även hemma, det skulle vara underbart! När vi ätit klart blåste jag såpbubblor som jag så moget köpte idag. Fick återfall på att få vara lite igen.

Alla andra ligger och sover middag nu tydligen. Så sitter nog kvar vid datorn en stund. Ska svara på era kommentarer nu, sedan skriver jag kanske ett inlägg till. Om inte så hörs vi imorgon igen. Ha det bäst, puss!

Lena fotade när jag blåste bubblor, tihi :)


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

skönt att du har det bra!:D

2009-05-22 @ 22:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0