Osminkad och skabb, heja!

Efter att jag rakat mina ben, bytt om till sovkläder och tvättat bort sminket osv gick jag upp på rummet igen. Efter en stund plinga det på dörren. Drog på mig mina jeans tights och dans tröjan och gick ner och öppna. Blev något chockad när jag öppna dörren kan jag säga.

Där stod Arvid, Laurell, Oscar och Patrik. Fattar ni hur mycket jag skämdes? Stod där helt osminkad och jätteskabbig. Var ute en stund med dom och snackade, sedan gick jag in igen. Men fick sms från både Oscar och Laurell sen som skrev att jag var söt även utan smink. Sånt blir man glad av att höra som tjej vill jag lova!

Hannes ringde när jag vart inne ett tag och jag sitter och snackar med honom än. Har sån himla överenergi för att jag är så galet trött. Så sitter och skrattar åt precis allt, mest åt mig själv. Hur patetiskt låter inte det? haha!

Måste verkligen packa snart med, men orkar inte. Så det får vänta, haha. Men ska fortsätta snacka i telefon nu. Skriver senare, puss!

If you miss me have no fear, I'll be right here waiting

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin header !

2009-05-19 @ 23:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0