Nighty night

Ser att klockan börjar bli mycket nu, så är väl dags för sängen.

Hanna drog hem kring 21 tiden och då ringde Oliver mig. Snackade i nästan två timmar. Den ungen gick och köpte pengar på mobilen för att kunna ringa mig och sedan pratade han slut alltihop. Så himla gulligt.

Och nej Oliver är inte en ny kille på G, bara kompis. Han vet om att jag inte klarar av att skaffa ny kille och gå vidare på ett tag. Han har accepterat detta. Så kom inte med några dumma kommentarer om det nu. Melly är fortfarande the one and only för mig. Men tids nog kommer jag nog komma över honom och då kommer jag kunna bli kär osv igen. Även om jag inte vill att den dagen ska komma. Sanningen är den att jag inte vill komma över honom, men men.

Sitter och snackar med snyggamanda på msn nu. Hon har också kärleksproblem, killar är konstiga djur. Fast Melly har i alla fall inte svinat så som hennes ex, men jag tycker ändå att allt känns sjukt jobbigt. Plus att hon och hennes pojke var tillsammans 1 helt år och inte bara 2 månader. Så kan nog inte föreställa mig hur hon känner. Nästa vecka ska i alla fall hon och jag träffas, det blir nog great tror jag!

8.00 imorgon är det nationella i engelska, ska ha hör och läsförståelse. Hatar verkligen det, men får hoppas det går bra. Maria, min lärare sa att det inte behövdes mycket för att få G så förhoppningsvis går det bra och jag klarar ett G.
Wish me luck?

Nu blir det sängen, hoppas ni haft en lika bra dag som jag.

Måste bara tacka alla för era uppmuntrande kommentarer också. Kärlek till er, ni får mig att orka.
Sov gott och god natt gullungar!

Tack för att du gjorde min dag så bra, you and me babe


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: melle

du e sjukligt sööt :)

2009-05-07 @ 03:17:19
Postat av: mell

du kommer få en riktigt fin kille en dag =)<3

2009-05-07 @ 03:18:50
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Jo, det är bra själv då? :D

2009-05-07 @ 11:44:59
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

d kan ja tänka mig:)

2009-05-07 @ 19:54:47
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Mathilda

snyggingar på er;G

oh det gick nog jätte bra för dig på nationella:D

2009-05-07 @ 20:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0