Naaaatti

Är hur trött som helst nu verkligen. Men imorgon ska jag äntligen få sova ut, det kommer bli otroligt skönt!

Tänkte jag skulle ge alla som känner för att anteckna och lägga en lapp i sin carebox lite info. Andreas som var en av killarna som var med ikväll tillexmpel. Han känner nog för att anteckna denna otroligt intressanta upplysningen. Jag känner att jag nog bränt mig lite idag.

Det hettar på bröstet, ryggen, benen och armarna. Men inte konstigt om det skulle vara så att jag gjort det. Solen har ju stekt som fan idag, vart kanon varmt verkligen.

Hoppas ni haft en superbra lördag, för det har faktiskt jag haft. Det blir vad man gör det till, eller hur?

Nej, nu blir det sova innan jag somnar här i sängen med datorn i knät. Skriver imorgon igen när jag vaknat. Sov gott och god natt sötnosar!

Tack för allt babe, de här gör vi om snart igen ♥


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Olessia

heta

2009-05-31 @ 12:33:47
URL: http://nenno.blogg.se/
Postat av: Amanda

klart att vi gör. och då en hel dag! <2 dagen var bäst med dig!

2009-05-31 @ 23:53:33
Postat av: Amanda

och du förstörde ingenting. hade det helt underbart med dig, och jag förstår hur du känner! så skulle jag med gjort. Ps om humöret inte är på topp, tänk på tåg resan hem. alla människor som skulle för bi och alla ramsor och allt skratt! det var hur underbart att se dig så GLAD igen efter du veeet..... men du ska veta att jag alltid finns här hur var och när som helst. Och jag har så himla kul med dig, och det var lixsom andra gången vi va och det känns som vi har känt varandra i år! gumman du är helst klart bäst och jag är glad för att jag lärde känna dig <3

2009-06-01 @ 00:37:05
URL: http://ammanddaflink.blogg.se/
Postat av: Andreas

.<- :D

2009-06-01 @ 00:38:04
Postat av: Amanda

klart att vi gör. och då en hel dag! <2 dagen var bäst med dig!

2009-06-01 @ 00:39:16
Postat av: Amelie

Svar till Andreas: Haha, naaaw så du lyssnade när jag lärde dig hur man gjorde ''så mycket bryr jag mig'' över Internet? Vad duktig du är (:

2009-06-01 @ 00:42:21
URL: http://amalaj.blogg.se/
Postat av: Andreas

haha OFc! ^^

du förresten nu när du jobbar på coop vart kan man köpa en ny carebox min är överfull sen i lördags:S

2009-06-01 @ 21:14:20
Postat av: Amelie

Svar till Andreas: Så duktig så! :) Den går att köpa vid pennor och sådan skit ;D det står care box på :D

2009-06-01 @ 21:26:44
URL: http://amalaj.blogg.se/
Postat av: andreas

nu menar du soptunnor?:S eller äre samma sak kke:D

2009-06-01 @ 21:30:59
Postat av: Amelie

Svar till Andreas: Nej idiot, det är en care box :) ingen papperskorg!

2009-06-01 @ 21:34:50
URL: http://amalaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

såg inget:S får väl kolla igen:P

2009-06-01 @ 21:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0