Mina två nya älsklingar

Tänkte att jag skulle lägga in bilder på mina nya fynd till skohyllan. De skorna me klackar köpte jag i söndags när jag och min brors tjej var i skövde och shoppade. Hon köpte likadana fast bruna.
 
Vi köpte dom på skopunkten och det var ''tag två och få 50% rabatt på billigaste paret.'' Så vi köpte dom tillsammans och behövde då betala 224 :- var istället för 299 :-, det gillar vi!

De vita skorna fick jag av mamma förra tisdagen, så vet inte va dom kommer ifrån. Men otroligt sköna är dom och att dom är snygga är ju bara ett plus. Har så himla svårt att hitta sommarskor för jag har så smala fötter.

Så alla skor som liksom inte sitter åt ordentligt på fötterna chippar jag i och får alltid skavsår. Men dom här sitter perfekt och skaver inte alls. Loveeely!

 Jag är verkigen kär i båda paren, mina två nya älsklingar helt enkelt.

fått av mamma, 199 :-

Ser inte snygga ut på bild, men är sjukt snygga irl.
Skopunkten 299 :- egentligen, men 224 :- efter rabatten, love it!



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du får en trevlig helg :)

2009-05-08 @ 00:07:29
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: NINA

åh vad fina skor :)

2009-05-08 @ 14:51:51
URL: http://bergstromnina.blogg.se/
Postat av: josefin

söta! :)

2009-05-08 @ 15:24:22
URL: http://annajosefinahrlin.blogg.se/
Postat av: Mathilda

klackskorna e riktigt pörr;g

2009-05-10 @ 22:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0