Kvällen i Lidköping

Kom hem för en liten stund sen, kvällen har vart fett mysig. Och så mycket som jag skrattat ikväll var det ett tag sen jag gjorde.

Började med att Helena och jag drog till Lidköping. Där satte vi oss på ''Rhodos'' och käka pizza. Kan ni tänka er? JAG åt pizza. Sedan mötte vi upp Laurell, Oscar, Patrik, Johan och Erik. Erik heter Nilsson i efternamn så rolig som jag är kallade jag honom för herr nilsson hela kvällen.

Vi gick hem till Laurell för att se på eurovision song contest. Herr Nilsson somna PÅ mig och det kändes väl lite sådär. Fast gränsen gick nog när han bad mig klappa honom över huvudet så att han skulle kunna somna. Haha, sånt får jag lite lätt panik över! Norge vann i alla fall ESC.

När vi sett alla bidragen tröttna vi och drog ut. Det var svinigt kallt ute så Helena och jag fjäska till oss varsin tröja av Laurell. Jag verkligen älskar stora tröjor som luktar kille!

Vi gick omkring inne i Lidköping och bara snacka och sådär. Herr Nilsson blev lite vild och satte sig på en häststaty och tönta sig. Precis då åkte polisen förbi och självklart stanna dom. Men dom var jättetrevliga, de stod och snacka me oss en bra stund. De tyckte de va dumt att kommunen inte la ut mer pengar på grejer för ungdomar på helger. Så man slapp driva omkring på stan och inte ha något att göra. Jag håller med!

Efter en stund drog dom och då drog vi hem till Laurell igen och hämta våra jackor. Sedan satte vi oss i en busskur utanför hans hus och snackade. Smart som jag är gled jag på bänken i busskuren och självklart fick jag fliser. Flera stycken i benen, det var inte för mysigt att dra ut dom när jag kom hem kan jag lova. It hurts!

Kvällen har i alla fall vart kanon, det har den verkligen. Jag hoppas på en repris så snart som möjligt faktiskt. För det var underbart att få skratta så mycket som jag gjorde ikväll. Var lite små deppig över en sak innan jag åkte dit. Men tänkte inte en enda tanke på det sen när jag väl var i Lidköping.

Men nu blir det sängen, vi hörs imorn. Hoppas ni haft en lika bra kväll som jag. Sov gott och god natt sötnosar!

jag och snygghelena, du är ooomtyckt bruden!


Poooolisen

& busig som jag är lånade jag med mig Laurells tröja hem


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Heve D

kvänum, vara, tidan ?:P haha :D falköping :)

2009-05-17 @ 02:34:11
URL: http://heved.blogg.se/
Postat av: Mathilda

sötnosar;g

2009-05-17 @ 16:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0