Kvällen i Lidköping

Kvällen började med att Helena och jag åkte till Lidköping. Där träffade vi laurell, oscar, herr nilsson och patrik. Vi drog och käka, eller inte jag, helena och laurell. Men de andra.

Sedan gick vi runt i lidköping och bara prata och chilla som laurell säger. Lekte lite på en lekplats också, så mogna är vi. Vid 22 tiden drog Helena och jag hem igen.

Min bitchiga attityd funkar inte på herr nilsson. Han hade foppa tofflor som var fejk och då börja jag klaga på det.

Jag: Vafan har du foppa tofflor för? Det är så otroligt fult!
Herr nilsson: Meeh?
Jag: Ska man nödvändigtvis ha det får man ju ha det riktiga märket och inte fejk tofflor?
Herr nilsson: Vad spelar det för roll? Sko som sko.
Jag: Du kanske inte har råd med märkes skor?
Herr nilsson: Ska du snacka om att inte ha råd? Du har ju inte ens råd med sockar!

Det är nog det enda roliga som kommit från hans mun tror jag. Även om det var elakt mot mig kunde jag inte låta blir att skratta. För det var så klockrent. Hade sommarskor på mig så hade alltså inga sockar på mig. Haha, så klockrent.

Kvällen var i alla fall mysig, men jag hade inte förväntat mig något annat. Sällskapet var ju bra och då kan det inte bli en dålig kväll, eller hur?

Denna helgen har vart kanon. Men den slår inte förra, för den var bäst.

killarna gungar, sååå mogna


/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0