Jag är duktig och jag har fått planer för kvällen

Har suttit med programanalysen ända tills nu. Blir aldrig nöjd så har gjort om den fem gånger redan. Men jag vill verkligen få mvg på detta. Och bakom ett mvg ligger det mycket jobb.

Oliver ringde förut så pratade med honom en stund (2 timmar), sen pluggade jag igen. Och alldeles nyss ringde Arvid. Jag skickade sms tiill honom förut och bad om en tjänst och då ringde han upp mig. När jag förklarat tjänsten och han sa att han kunde göra det för mig fråga han vad jag skulle göra ikväll.

Och det var ju inte något speciellt direkt? Så jag svarade inget och då fråga han om jag ville med in till skara till fornbyn. Var tydligen några band där som spelade eller något. Jag är inte tjejen med kollen, haha. Jag sa såklart att jag var på så han kommer och hämtar mig om en stund.

Så har precis fixat mig klart och sitter och väntar på honom nu. Tydligen skulle hans kompis Viktor med också, fattade inte riktigt. Men det lär jag ju märka. Aja, det blir nog mysigt. Tar en bild på kvällens outfit och slänger in sen innan jag åker. Puss!

I don't know how and I don't know why


/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0