Godmorgon!

Godmorgon sötnosar! Allt bra med er? Med mig är det kanon! Sovit bort mitt dåliga humör från i natt. Så nu är allt bra igen.

Har sovmorgon till 9.35 på måndagar men brukar ta bussen 8.25. Visst, man kommer in till skolan nästan en hel timme för tidigt. Men det är enda bussen som går så att man kommer i tid. För nästa buss efter den går 11.45.

Men idag skickade Thilda sms om att hennes mamma kunde köra oss. Så nu har jag även denna måndag gått upp en hel timme för tidigt. Kan inte ungen bara säga det dagen innan? Aja, skönt i alla fall att jag kan ta det lugnt en bra stund nu.

Har inte sminkat mig eller så än, så det ska jag gå och göra nu. Skriver senare, puss!

even though I really love you, I'm gonna smile cause I deserve to


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

herregud. de är väl inte så svårt att vara singel i två månader, inte ens de? :P

2009-05-18 @ 08:41:05
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0