God natt

Förra inlägget är verkligen vartenda ord sant i, så tro inget annat. Vill bara att folk som kallar mig player osv ska se att jag faktiskt har känslor och så. Att jag blir ledsen av kärleken precis som alla andra och att jag också har svårt att gå vidare. Jag är ledsen för att jag gjort honom ledsen med denna text, men jag ville verkligen skriva den. Förlåt gubben.

Nu ska jag gå och lägga mig, är jättetrött och det är kanske inte så konstigt. Inte sovit sen 9 i söndags morses. Blev ju som så att jag dygnade.

Imorgon är det först skola och sedan har jag terminsavslutning med dansen. Så då får alla som vill komma och titta, hoppas på att många av vännerna kommer vara på plats. Kommer bli otroligt jobbigt att du inte är där, för det hade jag verkligen sett fram emot. Visst du skulle kunna komma som kompis, men tror inte du skulle klara av det. Så nej, dålig ide att ens komma med.

Känns som om det verkligen kommer gå åt helvete. För jag kommer haka upp mig på att du inte är där. Mamma, pappa, Emil, Lena och Thilda kommer i alla fall vara där. Får hoppas jag klarar mig med deras stöd. Tror även fler av vännerna kommer komma dit så det blir nog bra i alla fall. Wish me luck?

Den som vill komma, kan bara komma dit!
Plats: Helenssdanskola i Lidköping
Tid: 16.00, tisdag 5 Maj


Nej, nu blir det sängen. Måste försöka sova och imorgon måste jag försöka äta! Uppdaterar inte bloggen föräns efter skolan imorgon, orkar inte göra det på morgonen. Ni överlever nog, ni kan ju alltid läsa långa texten om mig och förra pojken för att sysselsätta er.

Sov gott och god natt på er

Will I ever see, you smiling back at me?


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Så sööööööööt ärru!

2009-05-05 @ 10:06:27
Postat av: lisa

vart är toppen köpt? riktigt fin :)

2009-05-06 @ 14:02:53
URL: http://lisaarmandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0