Dansskolans tröja/jacka

Vet inte vad som är fel på headern men Nicklas skulle försöka fixa den sen. Får hoppas det går, för den nya var ju så sjukt snygg!

Tänkte att jag lägger in bild på min tröja från dansskolan. Eller tröja/jacka, den går att ha som både och. Den är fodrad så den funkar lika bra att ha som jacka. Speciellt om man tex ska ut och springa osv när det är blåsigt ute.

Borde gå och packa efter detta inlägg men har jag någon lust med det? NEJ! Att packa är verkligen det värsta jag vet. Tar alltid med mig alldeles för mycket kläder. Men tar jag inte med mig så mycket så glömmer jag alltid de kläder jag verkligen vill ha med mig hemma.

Något tips på en bra packning? Är borta från onsdag till söndag, så blir 4 nätter och 5 dagar. Ni får mer än gärna komma med förslag!

Här har ni min tröja/jacka, I love it. Tycker den är riktigt nice faktiskt!




/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Cika

Sånna här tröjor är så himla sköna :)

2009-05-19 @ 20:11:40
URL: http://cika.blogg.se/
Postat av: Sandra

Har också inskaffat mig en sådan :D

sjukt härlig är den :)

2009-05-23 @ 16:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0