Dålig uppdatering även idag

Förlåt mig för en dålig uppdatering idag igen! Kom hem runt 21.00, sedan har jag vart sjukt social på msn ikväll med så inte haft tid för bloggen. Men skriver om min dag nu tänkte jag.

Som ni såg i förra inlägget skulle jag, Thilda och Natalie åka till Lidköping efter skolan. Eftersom jag och Thilda inte har fler kommuns busskort kunde vi inte åka buss dit. Så jag smsa Patrik (puh, även kallad brorsan) och så körde han dit oss. Givetvis betalade vi honom!

När vi kom dit gick vi först hem till Natalie och så hämtade hon pengar osv. Sedan gick vi till Rhodos för att köpa pizza. Jag träffade Arvid och Kevin på vägen dit så blev en liten pratstund. Dom satt i solen och stekte, var ju faktiskt sol ute idag.
 
Natalie och Thilda köpte en pizza att dela på och jag köpte en kebbabrulle. Är det något jag hatar så är det pizza! Vi tog med oss maten och gick och satte oss vid vattnet i solen och åt. Otroligt mysigt var det kan jag lova. När vi ätit upp satt vi kvar och bara myste och prata.

Lite efter 17.00 drog Thilda hem eftersom hon hade träning senare. Jag och Natalie satt kvar där i solen och pratade om förra sommaren och allt som var då. Vi tyckte att förra sommaren var den bästa i våra liv förra året. Men detta året skäms vi bara över allt som hände då, haha!

Efter ett tag blev det kallt, så vi gick hem till henne. Där titta vi på tv, åt pannkakor, pratade massor och Natalie gjorde en facebook åt mig. Hon tyckte det var dags att även jag skaffade detta. Fattar inte ett skit, men det blir nog bra.

20.35 tog jag bussen till skara och där hämtade pappa mig. Direkt när jag kom hem satte jag mig och prata med mamma sedan blev det datorn. Känner mig faktiskt lite beroende av den igen. Läskigt, men sant.

Dagen har vart kanon mysig om jag får säga vad jag tycker. Skönt att vara lite med Natalie igen, inte blivit så mycket av det sen vi börja gymnasiet. Men men, så kan det bli ibland. Dagen har i alla fall vart mysig som sagt!

Thilda och Natalie, sötnosar!


/ Amalaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0