Dags för sängen

Suttit och snackat med nallen på msn nu den senaste timmen. Tror inte jag snackat med honom på över ett halv år. Lite kul att vi snackat ikväll faktiskt. Även om hela pratstunden har handlat om en och samma person. Om hur mycket vi har emot den och dens stora ego. Haha, så det kan gå.

Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig. Är jättetrött och imorgon är det skola igen. Helgen är tyvärr redan slut. Har i alla fall haft bästa helgen på länge, kommer leva på lyckan från helgen ända till nästa helg. Som också kommer bli sjukt nice!

Jag trodde aldrig att jag skulle se mig själv skriva de här eller höra mig själv säga det. Men för tillfället, så trivs jag verkligen som singel!

Sov gott och god natt snyggingar

I used to think I had it good, but now I know that I'm misunderstood


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Jessica Limont

Sv; ja eller hur ;)

Hoppas du haft en bra helg!

2009-05-11 @ 01:14:32
URL: http://www.MrMrs.se
Postat av: martina

som man säger; det lönar sig att vara sig själv och ditt "jag" är verkligen så grymt! finaste utsidan och en underbar insida (känner dig inte personligen men du verkar vara en sådan person) är glad att du tagit dig upp på dina fötter och har grymt kul utan hans kärlek! du är starkstarkstark bruden! grattis sötnos! <3 keep on fighting ;).

2009-05-11 @ 12:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0