Sängen väntaar

Direkt när jag kom hem från skövde ringde Oliver, så snackade en stund med honom. Jag skulle ljuga om jag sa att det inte är jobbigt att de blivit som de blivit. ''You know I never wanted to hurt you..''

Sen blev det msn en stund och då fråga Nicklas om jag hade lust att ringa honom. Och det är väl klart att jag hade det? Så jag ringde honom och så snackade vi en stund. Jag känner att jag faktiskt saknar honom. Väldigt mycket.

Han var i alla fall jättetrött, kanske inte så konstigt med tanke på hur länge vi prata i natt? Dum som han var la han sig i sängen. Det är väl de dumaste man kan göra när man är trött och inte ska somna?

Så efter han vart hur social som helst och haft massa överenergi och sådär som vanligt så blev han helt plötsligt tyst. Haha, han somnade. Lite fööör gulligt måste jag säga. Satt kvar en stund och lysnade på hans andetag, lät fett gulligt kan jag lova. Men sen la jag på och skickade ett natti sms istället.

Så nu när han ändå sover, ska jag också dra och göra det. Dagen kunde inte vart bättre än den varit, den har verkligen vart kanon. Hoppas er dag vart lika underbar som min.
Vi hörs imorgon sötnosar!

sweet dreams (:


/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Mathilda

HAHAHA, höll fan på oh dö när du skrev det xd

2009-05-14 @ 10:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0