Dags för dusch och fix

Nu tänkte jag hoppa in i duschen, sedan ska jag sminka mig och fixa håret osv. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig än. Eftersom man är ute hela tiden måste man ha på sig något varmt. Är slut 1 i natt och då lär det vara galet kallt.

Kommer ihåg att förra året höll jag på att dö av kylan, var sjukt kallt verkligen. Så detta året tänker jag klä mig varmare. Funderar på mina slitna jeans från Gina, en tshirt och en tjock luvtröja över det och skinnjackan.

Låter det varmt och bra? Hjälp uppskattas!

Kilar in i duschen nu, skriver senare. Puss!

& jag saknar min Thilda som inte vart i skolan sen i tisdags. Krya på dig älskling!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Badfiorna

Jag vet, inte ens bra! :) Haha!

2009-05-15 @ 15:56:54
URL: http://badfiorna.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: hehe det är riktigt äckligt :p

2009-05-15 @ 16:20:04
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Mathilda

sötnosen ärru(L)

2009-05-16 @ 12:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0