Dagens låt

Okej, jag ber om ursäkt för att jag inte lagt upp någon dagens låt på sjukt länge. Helt ärligt vet jag inte varför det inte blivit så? Kanske har de blivit så pga mina pauser från bloggen osv. Men ska skärpa mig och börja bjuda på en ny låt varje dag igen.
 


Watch me now, and I'll be someone new
My heart will be unbroken, it will open up
For everyone but you
Even when I cross the line, it's like a lie I've told a thousand times


I don't wanna dream about, all the things that never were
Maybe I can live without, when I'm out from under
I don't wanna feel the pain, what good would it do me now?
I'll get it all figured out, when I'm out from under
(From under, from under, from under, from under)


A part of me still believes when you, say you're gonna stick around
A part of me still believes we can, find a way to work it out
But I know that we tried everything we could try so let's just, say goodbye
Forever...



Den här låten är verkligen helt underbar. Lyssnade på den hela kvällen igår och hela dagen idag och lyssnar än. Jag har verkligen fastnat för denna. Texten är så otroligt fin och jag känner igen mig. Visst, jag blir deppig när jag lyssnar på den. Vilket kanske kan kännas lite onödigt. Men den är ju så otroligt fin, rösten, texten, melodin. Allt är bara så bra, så denna låt blir helt klart dagens låt!

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Evelina

hehe kan jag tänka mig :D hehe

kram

2009-05-28 @ 19:59:42
URL: http://silverninas.blogg.se/
Postat av: Evelina

ska du bada nåt mer i helgen då? hehe eller göra nåt annat kul då?

kram

2009-05-28 @ 20:06:11
URL: http://silverninas.blogg.se/
Postat av: Evelina

låter härligt :D ska du göra i gbg då? :D jag ska på kalas och sen blir det robinson :D

kram

2009-05-28 @ 20:13:51
URL: http://silverninas.blogg.se/
Postat av: Jennyh ♥

nice =)

2009-05-28 @ 20:15:41
URL: http://jeennyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0