Bilderna till ''talang 2009'' i skolan

Har pluggat en del på mediahistorien nu så tror det sitter någorlunda. Har även hunnit med att ta kort till ''talang 2009''. Min brors tjej var snäll och ställde upp som modell. Blev riktigt bra bilder om jag får säga det själv.

Ska fixa till dom lite i photoshop imorgon i skolan så sen blir dom nog nice. Tänkte att jag skulle vara snäll mot er och visa dom här. Fast då får ni tänka på att dom är oredigerade. Så att dom kommer bli ännu snyggare efter lite jobb i photoshop.

Lägger in bilderna, sedan kilar jag ner och borstar tänderna. Skriver senare, puss!


Har gjort smyckena på bilderna själv, lite stolt är jag nog allt
(klicka för större bild)

  

Kände att det blev lite ''outside the box'' tänkade på hur ''ringbilden'' skulle bli. Min bror och hans tjejs händer som är me på bild. Visst blev den superfin?

/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0