Bilder från Öland del 3

FÖRSTA DELEN AV LÖRDAGENS BILDER (Är så många denna dag så delar upp i två delar);

Denna dag blev det en tripp till Långe Erik som ligger längst upp på ön

Emil stannar och tar en paus på vägen upp, vilket jag inte hade något emot

28 meter upp i luften, lite små pirrigt i magen vill jag lova. 138 trappsteg för att komma upp

Jag älskar min bror, han är så himla bra!

Storebrors tjej Lena och jag uppe på fyrens balkong

Den trappan var inte kul asså.. sjukt brant

Att sitta i sanden och titta ut över vattnet är nog det bästa jag vet

Efter långe Erik blev det käk på en resturang I byxelkrok som ligger precis intill vattnet. Så utsikten var det inget fel på. Äter på de stället varje gång vi är på Öland, så himla fint där! Efter maten kasta vi macka.

Alltså de här trycket var ju bara så klockrent, haha!

För att på Öland finns det faktiskt kameler och vet ni? Jag har ridit på dom två gånger när vi vart där!

Jag hamna såklart nere på stranden när vi var tillbaka i stugan igen, love it!


/ Amalaj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0