Bilder från Öland DEL 1

Lägger in första delen av alla Ölands bilderna nu tänkte jag. Blir från onsdag kvällen när vi precis kommit ner och från torsdagen.

ONSDAG KVÄLL;
Pappa & jag nere på stranden

Det är omöjligt att inte längta tillbaka



Okej, jag erkänner. Jag blev fett nöjd med denna bilden. Det skriker sommar om den!


TORSDAG;
Min galet snygga bror med en galet stor tennisboll inne på ''Valles''


Så rätt, haha!

Kvällsmat denna kväll blev grillad korv

Efter maten blåste jag såpbubblor som jag så moget bett om att få av mamma på Valles


Efter det var jag ännu mognare och lekte i lekparken nere vid stranden

Osminkad och sov outfiten på, de gillar vi! Eller..?


Det kommer fler bilder imorgon, I promise!

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Fina bilder

2009-05-26 @ 12:15:36
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: sossi

Vilka fina bilder & bra blogg du har <3

Hur mår du då? :)

Ha de jättebra iallafall

2009-05-26 @ 13:30:31
URL: http://desscode.blogg.se/
Postat av: Sebben

En sån stor tennisboll har jag med ! :D

2009-07-21 @ 15:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0