Bilder från lördagskvällen

Fick alla bilderna av Thilda igår, tyvärr är det bara bilder på henne och mig innan vi åkte till Lidköping. Tog inte med oss någon kamera dit, vilket jag ångrar en aning nu!

Vill verkligen tillbaka till lördags kvällen. Det var nog bästa utgången någonsin. Och jag tror att även om inte killarna vi var där med är beredda att hålla med mig. Så är nog i alla fall båda Helena och Thilda beredda att göra det! Var ganska lite folk där men ändå hade vi så sjukt kul. Åh, ta mig tillbaka!

Här får ni i alla fall lite bilder på mig och Thilda.

Och tro inte att vi e seriösa med våra ''fjortis posear'', haha!





/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: frida

Okej, :) Hur länge har du gjort det då?



Haha nej, jag kan absolut inte dansa ;)

2009-05-11 @ 08:47:30
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: Mathilda

så snyggs;G

2009-05-11 @ 22:40:32
Postat av: Nicklas Wallman | DJ dNCR

fett bra!:)



Nicklas Wallman

[email protected]

www.X-Clusive.se / www.TranceUnited.se

2009-05-12 @ 23:59:25
URL: http://X-Clusive.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0