Att jag aldrig kan ha tur

Skiter i att sova, hade precis lyckats somna då dom ringde från Coop. Ingen har väl missat att jag ska börja jobba där? Både under sommaren som sommarjobb och sedan kvällar och helger under hösten.

På måndag är hela Katedralskolan lediga. Så jag och mina brudar hade bestämt oss för att dra till Göteborg och gå på Liseberg. Synd bara att jag inte kan följa med nu. Har kassakurs 15.00 på måndag. Att jag aldrig kan ha tur!

Snackat om det ända sen vi bestämde oss för att dra till Liseberg att jag säkert skulle ha min kassakurs då. Givetvis blev det så. Från 15.00 till 19.00, kul kul. Mitt humör var redan ganska kasst redan innan dom ringde. Nu är det verkligen down. Hade verkligen sett fram emot en heldag med brudarna.

Vet att jag ska vara glad över att jag fått ett sommarjobb. Eftersom det är supermånga som sökt men inte fått något. Men var det tvunget till att bli just på måndag? Jag kunde väl fått ha lite tur för en gångs skull och fått ha kassakursen en annan dag. Aja, där sparade jag dom pengarna i alla fall. (För att se något positivt med de hela.)

 Jag vet att jobbet är viktigt men det är fortfarande viktigt att umgås med sina kompisar och ha kul. Hur ofta åker man till Liseberg liksom? Fan rent ut sagt!

Jag har och kommer aldrig ha tur. Åt helvete


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

så jävla syyynd ammi(L)

2009-05-27 @ 17:35:12
Postat av: Malin-Hockeyfruga

hehe nä ;P gött! samma här..hungrig dock haha!

nä, fasen va typiskt..supertråkigt ju..kan ni inte ta liseberg en annan dag då? :)

2009-05-27 @ 18:29:05
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0