Ännu mera pluuuuugg

Sitter här och käkar lite musli och lättfil. Kom hem för en liten stund sen. Skolan idag har gått ovanligt fort för att ha vart en torsdag tycker jag. Men det är ju bara skönt!

Trodde jag skulle få tid idag för att gå ut och springa och sedan träna. Men nej där trodde jag fel. Jag måste plugga även idag. Hade betygssnack med vår mediekommunikations lärare idag och hon vill sätta ett VG på mig. Så hon förväntar sig ett VG eller till och med MVG på vårt stora arbete vi håller på med nu.

De ska vara klart på torsdag i nästa vecka. Så jag har inte precis bråttom eftersom jag redan börjat och sådär. Men nu känner jag ju sån stor press på att klara MVG så jag kommer säkert göra om detta tusen gånger innan jag blir nöjd. Bara för att hon säger att hon förväntar sig det av mig nu så kommer jag säkert faila på detta. Men jag ska verkligen försöka!

Så nu kilar jag iväg för att plugga. Skriver senare, puss!

Jag börjar undra om det är så att du faktiskt inte fattar, eller om du helt enkelt bara är dum i huvudet


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: carro

svaryep:)

2009-05-28 @ 17:25:36
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: DINA

jättefin header! Textsnittet vad häftig ;)

2009-05-28 @ 18:59:23
URL: http://missdina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0