Amelie gillar Hanna

Skoldagen idag har vart okej. Tillbringade mina raster med Oliver och även en lite stund efter skolan innan bussen gick. Känns skönt att ha någon som får en på bra humör när man inte riktigt mår bra.

Efter skolan följde min porrhanna med mig hem. Först lagade vi mat, det blev makaroner och köttbullar eftersom ingen av oss är bra på att laga mat. Sedan gick vi ut en lång promenad och pratade om allt möjligt. Hamnade på dagis vid gungorna till slut. Satt där en stund tills vi börja frysa sen gick vi hem igen.

Väl hemma satt vi i min säng och pratade om allt möjligt och smsade me lite trevligt folk.
''** centimeter, vi måste provrunka på en linjal hanna!'' haha, alltså vi är inte riktigt som vi ska. Eller jag är inte riktigt som jag ska. ''Här hanna, prova!''. Gosh, vad vi skrattade.

Min familj drog iväg på kalas runt 19.00, så vi fick huset för oss själva. Då blev det att ta kort, självklart blev de lyckat resultat!

Jag tycker om dig så himla mycket bruden. I höstas när både Hanna och jag var trötta på kärleken och killar bestämde vi oss för att bli tillsammans. Eftersom vi kunde lita på varann och de kan man inte på killar. Så 20 oktober fick bli vårt datum, så vi har snart 7 månader. Sug på den ni! (Nej vi är inte lesbiska, utan vi säger bara att vi e tillsammans för att killar är konstiga mot oss. Ingen har direkt haft tur med dom, men vi har i alla fall varann!.)

Förstår inte riktigt varför vi inte börjat umgåtts tidigare. Vi går i samma klass, eller hon går i B och jag i A så vi har inte alla lektioner tillsammans men några. Vi pratar i skolan och sådär men har aldrig blivit av att vi börjat umgåtts.

Detta var första gången vi va me varann utanför skolan men det var absolut inte sista. Jag hoppas på många fler såna här mysiga dagar me dig! Du får mig verkligen att må bra, tack för att du finns. En vän som du borde alla få ha!

Bjuder på några av bilderna, vi vet att ni älskar oss för vi är så jävla snygga!

När vi säger föralltid säger vi det inte på killarnas sätt. Utan vi menar det verkligen!
<3 I like you a lot, babe







/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: porrhanna

HAHAHA

"HANNA PROVA!!"

så klockrent ! jag skrattar så mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen. HAHA.

Du är verkligen någon jag gillar,

dina ord, ditt skratt och dina fingrar.

Visst, du går i A och jag i B,

men inte fan är vi i sär för de.

Vi går ihop som två pusselbitar,

kanske alla säger, men dig är det ingen annan som liknar.

Mitt hjärta är ditt,

och jag lovar mitt är föralltid ditt.

Föralltid är något som varar så länge,

inte en sekund vill jag känna ensamhet från dig ju.

hanna <3 amelie



VI ÄR SÅ JÄVLA SNYGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA också ;RR







2009-05-06 @ 23:42:58
Postat av: ROXY

gillar din tee, randigt får man aldrig för mycket av :D

2009-05-07 @ 18:12:12
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: M Y O L S S O N

söööta! :)) snygg tischa, är den från gina eller? :)

2009-05-09 @ 18:48:04
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0