Trööött

Godmorgon! 
Gick upp 6.00, käka frukost, duschade, sminka mig och fixade håret. Det spelar ingen roll hur tidigt jag går och lägger mig, jag är piss trött i alla fall sen när jag vaknar.

Idag är det skola från 8.00 till 15.20, ingen rolig dag alls. Börjar med engelska i 80 minuter och sen 10 minuters rast bara och sen svenska en timme. Bara morgonen tar ju död på en. Eftermiddagen är inte bättre den så nej, torsdagar tycker jag verkligen inte om!

Utvecklingsamtal 15.30, direkt efter skolan alltså. Får hoppas på att det kommer gå bra, jag hatar att gå på sånt. Förra samtalet gick hur bra som helst, fick massor av berömm och inget var dåligt. Men nu har vi ju gått i skolan längre än när vi hade samtalet sist så nu har ju mentorerna lärt känna oss bättre. Aja, man kanske kan få be om ett lycka till?

Nu ska jag kila ner för att borsta tänderna, sen blir det skola. Får se när jag uppdaterar igen, antingen efter utvecklingsamtalet eller ikväll. Beror på hur dagens planer ser ut. Ha en superbra dag!

ooh, this song is not for you lovers


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

det kmr gå bra:D

2009-03-19 @ 12:16:09
Postat av: Sanna

sötaaan!

2009-03-19 @ 17:45:44
Postat av: Adam

någon är fin? :)

2009-03-19 @ 18:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0