Tröööött

Godmorgon!

Var väldigt segt att komma upp ur sängen idag eftersom det blev så sent igår. Har precis fixat mig klart och jag känner nu hur otroligt trött jag är. Men det är värt det, såå värt det!

Idag är det skola från 8.00 till 15.20, kom på när jag stod i duschen att vi inte har någon jobbig dag idag. På engelskan och svenskan ska vi titta på film och sedan har vi en medie lektion. Efter de är de lunch och vid 12 tiden någon gång ska vi se på estetarnas slut produktion. Sedan slutar vi, låter som en helt okej dag för mig och Thilda som inte kommer vara allt för pigga idag.

Efter skolan ska jag förhoppningsvis vara med Melly, Sandra och hennes pojke Erik. Vi får se hur det blir, Melly ska jag i alla fall vara med hur det än blir. Inte träffat honom sen i lördags så kommer bli så härligt att få träffa honom idag igen.

Ska försöka hinna med att skriva ett inlägg senare om matchen jag var på igår också, med bilder och videos!

Nu ska jag kila ner och borsta tänderna. Ha en superbra dag!

varje kamp som vi, sen tar oss förbi


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

wohho:)

2009-03-26 @ 14:35:19
Postat av: käller

ÄLSKA FÄRJESTAD<3

2009-03-26 @ 15:05:11
Postat av: Anonym

Färjestaaaad :D

2009-03-26 @ 15:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0