Torsdag

Tänkte skriva lite om dagen nu. Var i skolan från 8.00 till 15.20, dagen var helt okej. Var inte med på idrotten eftersom jag är så otroligt förskyld så jag passade på att ta massa kort och filma klassen när de sprang omkring i en jobbig hinderbana. Isak var med på vår idrotts lektion, egentligen är inte han med vår klass då eftersom han har special idrott. Men idag var han med och jag låg på golvet och skrattade så jag fick ont i magen när han sprang runt. Så sjukt skön kille de där. Efter skolan kom min Melly och hämtade mig, när vi kom hem käka jag mat och sedan gick vi och la oss och vila en stund. Kikade lite tv och sedan gick vi ut i snöovädret på en lång promenad. Jag verkligen hatar snön, jag vill ha sommar nu. Men det var ändå skönt att komma ut lite, när vi kom in tittade vi lite tv och vid 21.00 var han tvungen att åka hem. Dagen har vart bra som vanligt med honom. Jag är verkligen kär i denna kille och det känns så otroligt underbart ska ni veta. Nej, nu ska jag ränsa lite bilder från datorn, skriver senare. Puss!

Thilda och jag på idrotten, hon var inte heller med

Isak visar sina skills i ringarna


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

haha snygg bild xD

omg filmen med isak på din mobil xD asg*

2009-03-12 @ 22:40:46
Postat av: Henke

Snygg tröja du har :)

2009-03-12 @ 22:55:59
Postat av: A.F

gulliga tjejjor! :)

2009-03-12 @ 23:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0