Tihi

Jag var lite busig och drog hem tidigare idag. Vi hade teater de sista och i pausen tog jag bussen hem, är otroligt trött. Kanske inte så konstigt med tanke på när jag kom hem igår och hur mycket klockan var när jag väl kommit i säng och somnat.

Dagen har vart jätteslapp och det har vart mycket skönt. Torsdagar är i vanliga fall vår jobbigaste dag så var väldigt skönt med en slapp torsdag för en gångs skull.

Idag ska jag vara med Melly, Sandra och Erik. Men det blir inte för äns 18.00, så nu har jag massor av tid på mig att göra vad jag vill. Så jag tänkte att jag skulle skriva ett inlägg om matchen och dagen igår. Tänkte även hinna med att laga mat, för jag har lovat min mamma att äta minst ett lagat mål om dagen.

Nu ska jag skriva inlägget om dagen igår, sedan blir det nog mat!

jag lääängtar till ikväll, för jag saknar dig massor gubben


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

sötnosar:)

2009-03-26 @ 14:48:22
Postat av: Anonym

naaaaw =)

2009-03-26 @ 15:42:08
Postat av: Adam

åh, ni e söta :)

2009-03-26 @ 15:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0