Thilda och brorsan

Förlåt för dålig uppdatering idag igen. Thilda kom hit efter att jag ätit, vi pluggade i två timmar och blev klara med de vi skulle. När Thilda dratt hem kom Patrik hit, äntligen fick jag va med brorsan igen! Vi såg på ''familj på väg'', ganska kul film faktiskt. Sen blev det bara prata en stund som vanligt och sedan lite dator. Patrik skrev på min msn och jag satt bredvid, höll på och dö när han skrev. Skrattade så jag inte fick någon luft och fick sjukt ont i magen. Men det hör till när Nasse är med Nalle puh! Han drog precis hem så nu sitter jag här. Ska kila ner och tvätta bort sminket nu hade jag tänkt. Skriver senare,  puss!

detta han skrev sist vi kika film tycker han fortfarande, I promise :)


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha, gulligt :)

2009-03-04 @ 22:31:29
Postat av: Anonym

''syskon'' kärlek ;)

2009-03-04 @ 23:05:11
Postat av: Brorsan !

yeah ;)

2009-03-04 @ 23:17:33
Postat av: Albin

tycker minsann att ni är gulliga =)

2009-03-05 @ 07:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0